Kategorie

Producenci

Kontakt

odpowiadamy na Państwa
pytania od poniedziałku do
piątku w godzinach od 9 do 17.

zadzwoń: 794 440 220
lub napisz: sklep@safelove.pl
Płacę przez PayU

Wysyłka:

1.Towar wysyłany jest w terminie od 1 do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
2. Przy dużej ilości zamówień może się zdarzyć, że termin wysyłki nieznacznie wydłuży się, nie dłużej jednak niż 7 dni.
3. Sklep nie odpowiada za opóźnienia spowodowane nieprawidłową pracą Poczty Polskiej.
4. W przypadku niedoręczenia przesyłki – zaginięcia protokół reklamacyjny składamy po 14 dniach od nadania przesyłki.
5. Rozpatrzenie reklamacji może trwać do 5 tygodni od momentu zgłoszenia - jest to zależne tylko od Poczty Polskiej, a niezależne od Sklepu.
6. Po otrzymaniu od Poczty pisemnego potwierdzenia, że przesyłka nie zostaładoręczona lub zaginęła Sklep wysyła towar ponownie,wymienia na inny lub zwraca pieniądze.