Kategorie

Producenci

Kontakt

odpowiadamy na Państwa
pytania od poniedziałku do
piątku w godzinach od 9 do 17.

zadzwoń: 794 440 220
lub napisz: sklep@safelove.pl
Płacę przez PayU

I Postanowienia Ogólne:

Sklep Internetowy Safe Love prowadzony jest przez:
P.H.U. WELDCON 
Tomasz Zwoliński,
ul. Węsierska 47,
80-178 Gdańsk,
NIP: 583-275-48-87

1. Sklep Internetowy Safe Love zwany dalej "Sklepem" prowadzi sprzedaż detaliczną produktów marek Durex i Pasante za pośrednictwem Internetu.
2. W celu komfortowego korzystania ze Sklepu zalecane jest korzystanie ze sprzętu umożliwiającego wyświetlanie stron w rozdzielczości min.1024 x 768 px.
3. Produkty oraz ceny podane w sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego 
4. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, wyrażonymi w Złotych Polskich (PLN), oraz zawierają podatek VAT.
5. Ceny produktów obowiązują do wyczerpania zapasów magazynowych.
6. Sklep zastrzega prawo do zmiany opisu towaru, ceny, atrybutów, fotografii produktu, promocji, rabatów, kosztów przesyłek.
7. Sklep zobowiązany jest do wystawienia Kupującemu prawidłowego dokumentu sprzedaży.
8. Kupujący oświadcza, iż akceptuje regulamin sklepu dokonując rejestracji 

II Rejestracja i logowanie:

1.Aby się zalogować / zarejestrować należy kliknąć "Zaloguj".
2. W celu rejestracji należy podać swój adres e-mail w polu Zarejestruj się, a następnie wypełnić formularz danych.
3. Jeżeli masz już konto podaj swoje dane w polach Adres e-mail oraz hasło.
4. Rejestracja nie zobowiązuje Cię do dokonania zakupu oraz jest darmowa.
5. Dokonując rejestracji poświadczasz, że wszystkie podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym. 

III Zamówienie i płatność:

1. Aby zamówić wybrany produkt należy wybrać na karcie produktu ilość sztuk oraz kliknąć do koszyka, lub kliknąć na karcie kategorii przycisk do koszyka ustalając ilość sztuk przy finalizacji zamówienia.
2. W celu finalizacji zamówienia należy zalogować się na konto, a następnie przejść do koszyka w celu potwierdzenia transakcji.
3. W następnych krokach należy potwierdzić zamówienie, adres do wysyłki, oraz formę płatności.
4. Po wyborze formy płatności oraz dokonaniu wpłaty towar zostanie przygotowany do wysyłki a następnie po weryfikacji wpłaty wysłany.
5. Płatności w sklepie można dokonać za pomocą przelewu bankowego oraz poprzez płatność PayU

6. W przypadku wyboru płatności przelewem należność za zakupione przedmioty proszę wpłacać na następujący numer konta:

P.H.U. WELDCON Tomasz Zwoliński
Węsierska 47
80-178 Gdańsk
CREDIT AGRICOLE 04 1940 1076 5881 4639 0000 0000
 

Termin Płatności:

Na wpłatę pieniędzy czekamy do 20 dni od daty zakupu. ( chyba, że wcześniej umówimy się 
na dłuższy termin)

7. Domyślnym dokumentem sprzedaży jest paragon fiskalny. Jeżeli dokumentem sprzedaży ma być Faktura VAT, Kupujący jest zobowiązany do poinformowania obsługi sklepu o tym fakcie przed dokonaniem zakupu, lub najpóźniej przed dokonaniem płatności.
8. W przypadku, gdy Kupujący dokonuje wpłaty PayU, oraz informację o Fakturze przekazuje po dokonaniu płatności, żądanie wystawienia faktury VAT może nie być zreazlizowane, gdyż zakupy opłacone poprzez PayU są niezwłocznie kierowane do pakowania i wysyłki.

IV Wysyłka:

1.Towar wysyłany jest w terminie od 1 do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
2. Przy dużej ilości zamówień może się zdarzyć, że termin wysyłki nieznacznie wydłuży się, nie dłużej jednak niż 7 dni.
3. Sklep nie odpowiada za opóźnienia spowodowane nieprawidłową pracą Poczty Polskiej.
4. W przypadku niedoręczenia przesyłki – zaginięcia protokół reklamacyjny składamy po 14 dniach od nadania przesyłki.
5. Rozpatrzenie reklamacji może trwać do 5 tygodni od momentu zgłoszenia - jest to zależne tylko od Poczty Polskiej, a niezależne od Sklepu.
6. Po otrzymaniu od Poczty pisemnego potwierdzenia, że przesyłka nie została doręczona lub zaginęła Sklep wysyła towar ponownie,wymienia na inny lub zwraca pieniądze.

V Zwroty i reklamacje:

1. W razie gdy otrzymany przez Państwa towar posiada jakieś wady prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia warunków wymiany lub zwrotu.
2. Jeśli wina leży po stronie sklepu
 zwracamy koszt nadania po otrzymaniu przesyłki od Państwa.
3. Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.